Translate | Traducir

dijous, 8 de setembre de 2016

El líder euroescéptico británico Nigel Farage tendrá un programa en la televisión del Kremlin



THE TELEGRAPH.- RT, the Kremlin-backed broadcaster formerly known as Russia Today, has offered Nigel Farage his own television show, as part of a major revamp of the channel's programming.

The former Ukip leader is one of a number of outspoken public figures, including the columnist Katie Hopkins, who is understood to have held talks with the pro-Moscow broadcaster.

RT executives are said to regard the US presidential elections, in November, as an opportunity to beef up its English-language programming, prompting concern in Whitehall over the increased reach of the channel, which is seen to follow a slavishly pro-Kremlin editorial line.

Sources at RT said that Hopkins, the right-wing commentator, was in advanced talks to host a lifestyle programme.
Seguir leyendo...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.